Całkowita liczba wyświetleń stron

Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

O wariatach

WINDY O QINGIM
Qingi, Krzysiek, Żysio Kocur, czy jak kto woli. Co o nim wiem? Swoją drogą niezbyt wiele. Niezwykle tajemniczy z niego człowiek. Pozytywny świr zakochany w One Direction, Edzie Sheeranie, Birdy, Ewie Farnie i Dodzie (choć ostatnio mi mówił, że to już dawno i nieważne). Marzy o wyjeździe do Wielkiej Brytanii (wcale mu się nie dziwię, jeśli chodzi o tę kwestię), a także wydaniu własnej książki. Sami musicie przyznać, że ma świetny styl. Tylko trochę więcej wiary w siebie, Qingi :) Mistrz painta i gimpa. Jak myślę o jego pracach, to odruchowo zaczynam się śmiać. Uzależniony od aska. Przyjaciel mojej najlepszej przyjaciółki. Ma niewątpliwie dobre poczucie humoru. Chodzi wcześnie spać, przynajmniej tak mówi. Uwielbia czytać. Szczególnie szanuje twórczość pani Rowling, ogólnie wszystko, co związane z fantastyką, ewentualnie science-fiction. Od jakiegoś tygodnia pracuje jako kelner (czuję się  leniwa, pisząc to, z racji, że większość wolnego czasu spędzam na bezczynnym przebywaniu w jednym miejscu, ewentualnie na nauce). Ma swój kanał na YouTubie, gdzie zamieszcza różne zabawne filmiki a'la "Dlaczego nie należy słuchać smutnych piosenek podczas mycia zębów?". Jeśli ktoś chce zobaczyć Qingiego oblepionego pastą - zapraszam serdecznie. Lubi się śmiać z tego, jak gonię autobus. Wciąż czeka na list z Hogwartu. Urodzony w 1997 roku, nie wiem konkretnie, w którym miesiącu (skleroza). Ma dziwne sny - Hagrid chodzący po centrum handlowym, to już jest coś, do tego jakieś smoki, jakieś wybuchy. W kółko wchodzi do szafy i ma nadzieję, że zobaczy Narnię. Pora z tym skończyć Qingi! Za rok osiemnastka! Jego pierwsze słowa skierowane do mnie brzmiały mniej więcej tak: "Iwona! Ale ty jesteś pozytywnie *****".

QINGI O WINDY
Jak Windy zaczęła od moich „imion” to ja też tak zacznę... Windy, Iwona, Iwonka, Iwo, Iwoniacz, Iwoni, Iwuś, IWONA!!! To jest se taka mega dziwna osoba (jak ja). Uwielbia Birdy, Passenger, Ed'a Sheerana i ogólnie żyje muzyką poważną, ale to nie oznacza, że nie jest zajebistym świrem. Kocha czytać, to jest jej życie i jej żywioł. Wydała własną książkę i za to ją bardzo podziwiam, bo ja nawet nie potrafię pierwszego rozdziału skleić. Czasami mnie przeraża, kiedy wpada w fazę I.W.O.N.Y. ( Iwoniackiej Wypasionej Omniomniom Nuklearnej YWONIACZKI ). Całe życie oddaje nauce, za każdym razem jak zapytam się co robi, odpisuje mi że się uczy jakby to była jakaś nowość. Jest bardzo pozytywną osobą. Kiedy z nią pisze wiem, że nie będzie jakiejś poważnej rozmowy tylko jej wariackie pomysły. Zawsze mogę na nią liczyć kiedy mam jakiś problem z moimi „książkami”. Poznałem ją dzięki mojej ex dziewczynie. Pamiętam jak w pierwszej klasie gimbazjum moje koleżanki zawsze gadały o jakiejś Iwonie. Nigdy nie wiedziałem o kogo chodzi, dopiero potem ją poznałem i tego nie żałuje. Chciałaby wyjechać do Wielkiej Brytanii, ale boi się takich wielkich kroków. Śmieje się z One Direction :c. Uwielbia oglądać horrory i z każdym filmem ma coraz bardziej pojechaną psychikę. Jej najlepszą przyjaciółką jest Kinga, która jest moją przyjaciółką (taki trójkąt). Urodziła się w listopadzie 1997 roku ( jest w moim wieku) i choć ma w tym roku te 17 lat zachowuje się czasem jak 45 latka, ale ja nadrabiam to, zachowując się jakbym miał 11 lat. Boi się os, motyli, dżdżownic, much, pszczół (ogólnie robaków), psów, kotów, ludzi, telewizorów, podłogi, facebooka, szkoły, sufitów, koloru zielonego, słońca, chmur, burzy, deszczu, wiatru, ziemi, kołdry, czekolady, kiełbasy, szkła, luster, drzew, ciemności..... dużo wymieniać. Uwielbiam takie kolorowe osoby, a Iwona mieni się wszystkimi kolorami tęczy.


TO JESTEŚMY MY !

 Kanał Qingiego na YouTube!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komentarze:

Julia Deja pisze...

Strasznie mi się podobają te opisy! Nie tylko dowiedziałam się co nieco o was samych, ale również mogłam zobaczyć, że wasza przyjaźń jest naprawdę wesoła i generalnie pełna pozytywnych emocji :) Tworzycie zgrany duet, bo chociaż teoretycznie stanowicie inne osobowości, to jednak sporo rzeczy was łączy, a to jest piękne. Świetny pomysł z napisaniem takiej notki :)
Pozdrawiam serdecznie <3

Anonimowy pisze...

Człowieki, piszecie o kanale, a linka nie dacie? Zlitujcie się! Pomóżcie!

Prześlij komentarz